“If you understand it, you can communicate it.” Dat is de strategie die Ulrik Haagerup volgt. In de vierde aflevering over hoe je met positief denken en constructieve berichtgeving je bedrijf sterker maakt, neemt Ulrik Haagerup je tijdens de Mathieu Gijbels Masterclass mee in het begrip polarisatie. Hij gaat dieper in op het fenomeen van de afgelopen jaren en legt uit hoe dit de volgende pandemie is waarmee we te maken zullen krijgen. Ulrik bespreekt de relatie tussen nieuwsgeving en politiek en hoe dit leidt tot een groeiende polarisatie tussen mensen. Hij durft te stellen dat het grootste gevaar niet wapens zijn, maar dat het de storytelling van nieuwsgeving is waar we voorzichtiger mee om moeten omgaan. Waarom? Je ontdekt het in deze blog!
"We hebben alles veranderd in de mediawereld. het enige waar we niet naar hebben gekeken is de kern."
Ulrik Haagerup
CEO Constructive Institute
Een digitale hotspot waar elke ondernemer terecht kan om zich te laten inspireren en om bij te leren van Voordenkers. Voordenkers bieden hier een antwoord op de vraag: welke impact hebben verandering en groei op mijn onderneming? Hoe kan ik mezelf als ondernemer en mijn team het best voorbereiden, welke signalen zijn cruciaal om zo efficiënt en zo succesvol mogelijk te ondernemen?
Meer weten over De Voordenkers: www.gijbels.be
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en informatie om voor te zijn en te blijven in je business.