In deze laatste aflevering van de Masterclass over hoe je met positief denken en constructieve berichtgeving je bedrijf sterker maakt, duikt Ulrik Haagerup, CEO van The Constructive Institute in Denemarken, diep in de verschillende facetten van nieuws. Hij legt uit hoe constructieve berichtgeving een verschil kan maken bij het aanpakken van maatschappelijke vraagstukken. Deze blog verkent de kracht van constructieve berichtgeving en de invloed ervan op de oplossingen voor uitdagingen waarmee onze samenleving wordt geconfronteerd.
"Waar praten we over in de samenleving? We praten over nu en gisteren. Wat is de essentie van politiek? Hoe kunnen we morgen beter zijn?"
Ulrik Haagerup
CEO Constructive Institute
Een digitale hotspot waar elke ondernemer terecht kan om zich te laten inspireren en om bij te leren van Voordenkers. Voordenkers bieden hier een antwoord op de vraag: welke impact hebben verandering en groei op mijn onderneming? Hoe kan ik mezelf als ondernemer en mijn team het best voorbereiden, welke signalen zijn cruciaal om zo efficiënt en zo succesvol mogelijk te ondernemen?
Meer weten over De Voordenkers: www.gijbels.be
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en informatie om voor te zijn en te blijven in je business.