Eén van de belangrijkste boodschappen die Ulrik Haagerup, CEO The Constructive Institute in Denemarken, met ons deelt tijdens de Mathieu Gijbels Masterclass is dat we in een wereld leven waar onze beslissingen vaak worden beïnvloed door percepties in plaats van harde feiten. In aflevering vijf over hoe je met positief denken en constructieve berichtgeving je bedrijf sterker maakt, vertelt Ulrik Haagerup hoe deze percepties onze wereld vormgeven en waarom we niet alleen problemen, maar ook oplossingen moeten benadrukken.
"Ik zeg niet dat we problemen moeten negeren. Ik praat ook niet over positieve journalistiek, maar over constructieve journalistiek. Je kunt niet constructief zijn tenzij er een goed gedocumenteerd probleem is om constructief over te zijn."
Ulrik Haagerup
CEO Constructive Institute
Een digitale hotspot waar elke ondernemer terecht kan om zich te laten inspireren en om bij te leren van Voordenkers. Voordenkers bieden hier een antwoord op de vraag: welke impact hebben verandering en groei op mijn onderneming? Hoe kan ik mezelf als ondernemer en mijn team het best voorbereiden, welke signalen zijn cruciaal om zo efficiënt en zo succesvol mogelijk te ondernemen?
Meer weten over De Voordenkers: www.gijbels.be
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en informatie om voor te zijn en te blijven in je business.