De kracht van perceptie en haar invloed op realiteit wordt tastbaar in onderzoekscijfer. Hieruit blijkt namelijk dat mensen vaak een vertekend beeld hebben van feitelijke gegevens. In de zevende aflevering over hoe je met positief denken en constructieve berichtgeving je bedrijf sterker maakt, werpt Ulrik Haagerup, CEO The Constructive Institute in Denemarken, tijdens de Mathieu Gijbels Masterclass een kritische blik op de schadelijke effecten van journalistiek.
"Mensen vermijden het nieuws en de schuldige van deze ontwikkeling is de journalistiek zelf."
Ulrik Haagerup
CEO Constructive Institute
Een digitale hotspot waar elke ondernemer terecht kan om zich te laten inspireren en om bij te leren van Voordenkers. Voordenkers bieden hier een antwoord op de vraag: welke impact hebben verandering en groei op mijn onderneming? Hoe kan ik mezelf als ondernemer en mijn team het best voorbereiden, welke signalen zijn cruciaal om zo efficiënt en zo succesvol mogelijk te ondernemen?
Meer weten over De Voordenkers: www.gijbels.be
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en informatie om voor te zijn en te blijven in je business.