Als bedrijf kan je klanten een grote meerwaarde bieden als je 1 regel volgt: exact weten in welke soort business je opereert. Ulrik Haagerup, CEO The Constructive Institute in Denemarken, vertelt tijdens de Mathieu Gijbels Masterclass over hoe je als bedrijf verandering teweeg kan brengen door niet enkel te focussen op wat je produceert, maar ook leert begrijpen hoe je business werkt. Hoe je dat doet? Ontdek het in deze voorlaatste aflevering over hoe je met positief denken en constructieve berichtgeving je bedrijf sterker maakt.
"Het is niet genoeg om mensen data te geven, het is niet genoeg om ze informatie te geven. We moeten ze kennis geven en als we heel goed zijn, kunnen we ze wijsheid geven."
Ulrik Haagerup
CEO Constructive Institute
Een digitale hotspot waar elke ondernemer terecht kan om zich te laten inspireren en om bij te leren van Voordenkers. Voordenkers bieden hier een antwoord op de vraag: welke impact hebben verandering en groei op mijn onderneming? Hoe kan ik mezelf als ondernemer en mijn team het best voorbereiden, welke signalen zijn cruciaal om zo efficiënt en zo succesvol mogelijk te ondernemen?
Meer weten over De Voordenkers: www.gijbels.be
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en informatie om voor te zijn en te blijven in je business.