Waarom waardecreatie belangrijk is voor de groei van je bedrijf

Hoe je als bedrijf meerwaarde creëert door klanten beter te begrijpen.

Als bedrijf kan je klanten een grote meerwaarde bieden als je 1 regel volgt: exact weten in welke soort business je opereert. Ulrik Haagerup, CEO The Constructive Institute in Denemarken, vertelt tijdens de Mathieu Gijbels Masterclass over hoe je als bedrijf verandering teweeg kan brengen door niet enkel te focussen op wat je produceert, maar ook leert begrijpen hoe je business werkt. Hoe je dat doet? Ontdek het in deze voorlaatste aflevering over hoe je met positief denken en constructieve berichtgeving je bedrijf sterker maakt.

"Het is niet genoeg om mensen data te geven, het is niet genoeg om ze informatie te geven. We moeten ze kennis geven en als we heel goed zijn, kunnen we ze wijsheid geven."

Ulrik Haagerup
CEO Constructive Institute

Ontdek hoe je als bedrijf steeds een meerwaarde kan bieden aan klanten als je op een andere manier naar hen leert kijken.

Laat hier je gegevens achter en ontvang de elfde aflevering in je mailbox!