In de achtste aflevering over hoe je met positief denken en constructieve berichtgeving je bedrijf sterker maakt, onderstreept Ulrik Haagerup, CEO van The Constructive Institute, het cruciale belang van af en toe stilstaan en bewust nadenken over onze handelingen. Deze boodschap bracht hij helder over tijdens de Mathieu Gijbels Masterclass, waar deelnemers werden uitgedaagd met een IQ-test die meer onthulde dan alleen letters. Benieuwd? Lees snel verder.
"Als je altijd doet wat je altijd hebt gedaan, zul je hoogstwaarschijnlijk dezelfde resultaten behalen die je altijd hebt behaald."
Ulrik Haagerup
CEO Constructive Institute
Een digitale hotspot waar elke ondernemer terecht kan om zich te laten inspireren en om bij te leren van Voordenkers. Voordenkers bieden hier een antwoord op de vraag: welke impact hebben verandering en groei op mijn onderneming? Hoe kan ik mezelf als ondernemer en mijn team het best voorbereiden, welke signalen zijn cruciaal om zo efficiënt en zo succesvol mogelijk te ondernemen?
Meer weten over De Voordenkers: www.gijbels.be
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en informatie om voor te zijn en te blijven in je business.