In een tijdperk waarin nieuwsmedia continu strijden tegen elkaar in plaats van samen te werken, lijken de oude strategieën niet langer effectief. Ulrik Haagerup, CEO van Constructive Institute, beschrijft in deze negende aflevering van de Mathieu Gijbels Masterclass hoe je met positief denken en een constructieve berichtgeving je bedrijf sterker maakt. Hij schetst een kader waarin de opkomst van tech-giganten en de strijd om de aandacht van media-outlets hebben geleid tot een hypocrisie ten opzichte van de samenleving, waardoor de waarheid van verhalen op de achtergrond lijkt te raken.
"In de mediawereld strijden we al jaren om primeurs in plaats van samen te werken voor de waarheid."
Ulrik Haagerup
CEO Constructive Institute
Een digitale hotspot waar elke ondernemer terecht kan om zich te laten inspireren en om bij te leren van Voordenkers. Voordenkers bieden hier een antwoord op de vraag: welke impact hebben verandering en groei op mijn onderneming? Hoe kan ik mezelf als ondernemer en mijn team het best voorbereiden, welke signalen zijn cruciaal om zo efficiënt en zo succesvol mogelijk te ondernemen?
Meer weten over De Voordenkers: www.gijbels.be
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en informatie om voor te zijn en te blijven in je business.