Wat iedere ondernemer wil, is kunnen kijken in de toekomst om te weten of een investering zal lonen of niet. Het zou een innovatieve uitvinding zijn, maar helaas bestaat het nog niet. Dat betekent dat je als bedrijf vaak voor moeilijke keuzes zal staan, ook als het aankomt op innovatie. De uitdaging ligt in het nemen van een beslissing. Ga je ervoor gaan of net niet.
In de vierde aflevering over de impact van innovatie op je onderneming leren we dat timing heel belangrijk is. Bas van de Kreeke, CEO van Soltech, en Gert Janssen, directeur engineering en ontwikkeling van Mathieu Gijbels, vertellen over hun eigen ervaringen en hoe je innovatie op korte én lange termijn moet bekijken.
“De meetmethoden zijn heel belangrijk. Heel vaak is het de bedrijfsleider die beslist of we ermee doorgaan of niet. Eigenlijk moet er op voorhand een meetsysteem zijn dat kan zeggen “als we deze target niet halen op dat moment, dan moeten we stoppen”.
Bas van de Kreeke
CEO Soltech
Een digitale hotspot waar elke ondernemer terecht kan om zich te laten inspireren en om bij te leren van Voordenkers. Voordenkers bieden hier een antwoord op de vraag: welke impact hebben verandering en groei op mijn onderneming? Hoe kan ik mezelf als ondernemer en mijn team het best voorbereiden, welke signalen zijn cruciaal om zo efficiënt en zo succesvol mogelijk te ondernemen?
Meer weten over De Voordenkers: www.gijbels.be
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en informatie om voor te zijn en te blijven in je business.